تاريخ : 29 / 3 / 1392برچسب:, | 16:38 | نویسنده : بسیجیان ارتش

 

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 



 

 

 

مرحله نهايي چهارمين دوره جشنواره حديث قرارگاه پدافند هوايي خاتم­الانبيا(ص) با حضور برگزيدگان كشوري از روز چهارشنبه به مدت دو روز در پايگاه هوايي همدان آغاز بكار كرد.

به گزارش روابط عمومي ارتش به نقل از قرارگاه پدافند هوايي؛ معاون تبليغات و روابط عمومي قرارگاه پدافند هوايي خاتم­الانبيا(ص) روز چهارشنبه در حاشيه برگزاري اين جشنواره در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: مرحله مقدماتي اين مسابقات در بهمن ماه سال گذشته با حضور يك هزار و 169 نفر از كاركنان پايور، 679 نفر از كاركنان وظيفه و 147 نفر از بانوان شاغل و همسران و فرزندان كاركنان برگزار شد.

حجت الاسلام ˈمحمد عديدهˈ افزود: اين مسابقات در بخش آقايان در مقاطع ابتدايي، راهنمايي، دبيرستان، دانشجو و طلاب و در بخش بانوان در مقاطع ابتدايي، راهنمايي ، دبيرستان، دانشجو، همسران و طلاب برگزار شد.

وي بيان كرد: در مرحله منطقه­اي جشنواره حديث كه اسفند ماه سال گذشته برگزار شد، يك هزار و 396 نفر از كاركنان پايور، 90 نفر از كاركنان وظيفه،20 نفر از بانوان شاغل حضور داشتند.

معاون تبليغات و روابط عمومي قرارگاه پدافند هوايي خاتم­الانبيا(ص) افزود: 23 نفر از كاركنان پايور، هفت نفر از كاركنان وظيفه و 9 نفر از خواهران به مرحله نهايي راه يافتند و امروز در همدان به رقابت مي­پردازند.

وي گفت: مرحله نهايي چهارمين دوره جشنواره حديث به مدت دو روز در پايگاه ˈدستنبوˈ  همدان در حال برگزاري است كه 27 نفر از برگزيدگان براي حضور در جشنواره سراسري حديث ارتش انتخاب مي­شوند.

وي اعلام كرد: جشنواره سراسري حديث ارتش نيز 16 و 17 تيرماه سالجاري برگزار مي­شود

 



 

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:


کوهپیمایی وجنگل نوردی برد بلند مسیر اسالم به خلخال


به مناسبت اعياد شعبانيه هيأت كوهنوردي ارتش جمهوري اسلامي ايران به ميزباني نيروي دريايي ارتش برنامه جنگل نوردي و كوهپيمايي مسير اسالم به خلخال را به سرپرستي دبير هيأت كوهنوردي آجا،سرگرد رمضانخاني اجرا كرد.




به گزارش روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران، گزارش توصيفي و مشروح اين كوهپيمايي پرنشاط به شرح زير است:

ساعت 9 صبح  با تعداد 38 نفر از كوهنوردان منتخب نيروها و سازمانهاي تابعه ارتش، تهران را به مقصد استان گيلان ترك كرديم. پس از استراحتي كوتاه در منجيل و گذر از كنار سد سفيدرود، طليعه جنگل و سرسبزي، آرام آرام به چشم مي خورد. شاليزارهاي پرآبي كه زنان پركار، ساقه ساقه نشاهاي سبز شالي را در گل و لاي آن همانند يك بافتني رج به رج مي بافند، بوم نقاشي اين خطه است كه نسل اندر نسل خوشبوترين و خوشمزه ترين برنج را تقديم سفره هاي مردم كشورمان مي كنند

.

 



ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:



 

 

جانشين فرمانده نيروي هوايي ارتش در جمع دانش آموختگان فرماندهي آموزش­هاي هوايي شهيد خضرايي گفت: 24 خرداد روز پاسداري از ميراث امام راحل (ره) و عمل به فرامين مقام معظم رهبري در خلق حماسه سياسي بود.

امير سرتيپ خلبان محسن دره باغي، جانشين فرمانده نيروي هوايي ارتش با حضور در مراسم دانش آموختگي كاركنان فرهنگي در فرماندهي آموزش­هاي هوايي شهيد خضرايي ضمن تبريك اعياد شعبانيه، به حماسه حضور مردم در انتخابات 24 خرداد اشاره و آن را روز خلق حماسه ملت فهميده، بصير، آگاه و در صحنه ايران اسلامي دانست.

وي حضور مردم در پاي صندوق­هاي رأي را پاسداري از ميراث امام خميني (ره) و عمل به فرامين مقام معظم رهبري و فرمانده كل قوا در خلق حماسه سياسي دانست و افزود: روز جمعه، 24 خرداد ماه، دل­هاي سپيد انگشتان خود را جوهري كرده و جوهره وجود خويش را آميزه­اي از عشق، ايمان، شور، شعور، عزت و افتخار كرد و جهان زبان به تحسين گشود. چشم­ها خيره و مشتي محكم بر دهان ياوه­گويان و دشمنان كوبيده شد.

جانشين فرمانده نيروي هوايي ارتش در بخش ديگري از صحبت­هاي خود با اشاره به نقش تقوا، تعهد و تخصص در نيروي هوايي، خطاب به دانش آموختگان بيان كرد: شما آينده­سازان نيروي هوايي هستيد. نيرويي كه افتخارات سرشار از برگ­هاي زرين ولايت­مداري، مردم­داري و تلاش مخلصانه را در كارنامه خود دارد.

وي نيروي هوايي را مجموعه­اي از نيروهاي متخصص دانست كه داراي عزم و اراده بوده و نيرويي قابل اتكا محسوب مي­شود.

امير سرتيپ خلبان دره باغي در پايان گفت: ورزيدگي، تقوا و تقويت دانش تخصصي؛ نيروي هوايي را به نيرويي قدرتمند و با افتخار تبديل كرده است



تاريخ : 29 / 3 / 1392برچسب:, | 10:40 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

در حالی که روی زمین افتاده و از درد به خود می‌پیچیدم، ناگهان خود را در احاطه مردم محلی دیدم. آنها با دیدن صحنه فرود من به خیال این که عراقی هستم جهت دستگیری‌ام به سمت من دویده و حالا در اطرافم قرار داشتند.

خبرگزاری فارس: وقتی مردم خلبان ایرانی را اشتباهی کتک زدند
 

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت فارس (باشگاه توانا)،  از جمله نیروهای موثر در جنگ تحمیلی عراق به کشورمان نیروی هوایی ارتش است. این نیرو با استفاده از پرسنل و فرماندهان زبده  پیروزی های زیادی نصیب ارتش اسلام کرد. روایت زیر گوشه ای از این فداکاری ها است.

***

روز 31 شهریور مرخصی کوتاهی گرفته و جهت امور شخصی در تهران به سر می‌بردم که ناگهان انفجارات مهیبی از سمت فرودگاه مهرآباد به گوش رسید  و به دنبال آن شایعات مختلفی بین مردم در خصوص وقوع کودتا پخش شد.

چند ساعت بعد، خبر حمله هواپیماهای عراق به مهرآباد و چند پایگاه هوایی دیگر توسط رسانه‌ها منتشر شد. بدین ترتیب جنگ با تجاوز ارتش بعثی عراق به ایران آغاز شد و فصل جدیدی از زندگی نظامی من نیز رقم خورد.

غروب آن روز به شدت ناراحت و عصبانی بودم. هواپیماهای عراقی کشورم را بمباران و تعداد زیادی از همکاران نظامی‌ام را به شهادت رسانده بودند. رگ غیرتم به جوش آمده بود و از فرط عصبانیت نمی‌دانستم چه کاری باید انجام داد.

با خودم می‌گفتم ای کاش همین الان در جنگنده‌ام بودم و می‌توانستم انتقام این حمله را با بمباران دشمن از آنها بگیرم. تصمیم گرفتم شبانه حرکت کرده و به هر صورت خود را به دزفول برسانم.

با سختی و مشقات زیاد با سوار شدن بر وسایل نقلیه مختلف، نیمه‌های شب خود را به پایگاه رساندم. به محض ورود متوجه شدم که تمام پرسنل یکپارچه در تلاش جهت آماده‌سازی جنگنده‌ها هستند. وارد ساختمان گردان پرواز شده و با فرمانده گردان و سایر خلبانان مشغول گفتگو شدم.

فرمانده گردان گفت: «صبح قرار است بزرگترین عملیات نیروی هوایی انجام شود و ده‌ها فروند جنگنده پایگاه‌های هوایی عراق را بمباران کنند.»

با شنیدن این موضوع از فرمانده سؤال کردم : «نام من را هم در لیست پرواز قرار داده‌ای یا نه؟»

او هم در جواب گفت: «در لیست پرواز قرار نداری، چون فکر نمی‌کردم به این زودی برگردی.» در جواب گفتم: «من این همه راه را از تهران تا دزفول آمده‌ام تا انتقام حمله بعد از ظهر گذشته را از آنها بگیرم. دوباره بررسی کنید شاید جایی در لیست خالی باشد.»

فرمانده گردان بعد از بررسی دوباره گفت: «در یکی از دسته‌ها، شماره  4 خالی است و هنوز برای آن خلبان تعیین نشده، اگر بخواهی نام تو را در لیست این دسته قرار می‌دهم. ولی لیدر از قبل تعیین شده و تو نمی‌دانی رهبری هواپیماها را به عهده داشته باشی.»

با وجود آن که معلم خلبان بودم و تجربه پروازیم از لیدر دسته بالاتر بود، گفتم: «مهم نیست، نام من را هم در لیست قرار دهید.»

با پایان گرفتن گفتگو با فرمانده گردان، با وجود آن که در راه استراحت درستی هم نداشتم، به سایر خلبانان گروه پروازی پیوسته و به همراه آنان مشغول هماهنگی عملیات فردا شدیم.

بقیه در ادامه مطلب......



ادامه مطلب
تاريخ : 27 / 3 / 1392برچسب:, | 16:55 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

مجد آرا با بیان اینکه جامعه آماری بسیج و ارتباط با عناصر معتقد در این سازمان به وفور قابل مشاهده است، افزود: امیدواریم با حرکت جدی تر ورزش بسیج در توسعه ورزش همگانی کشور شاهد گسترش هرچه بیشتر ورزش در میان مردم باشیم.
به گزارش مشرق، امیر مجد آرا رئیس تربیت بدنی کل ارتش و ریاست فدراسیون ورزش های همگانی با حضور در محل سازمان ورزش بسیج ضمن دیدار با سردار یزدانی و کارشناسان بخش های مختلف به ارزیابی عملکرد بسیج در حوزه ی همگانی ورزش پرداختند.

مجد آرا با بیان اینکه جامعه آماری بسیج و ارتباط با عناصر معتقد در این سازمان به وفور قابل مشاهده است، افزود: امیدواریم با حرکت جدی تر ورزش بسیج در توسعه ورزش همگانی کشور شاهد گسترش هرچه بیشتر ورزش در میان مردم باشیم.

همچنین در این دیدار یزدانی مسئول ورزش بسیج افزود: بازتاب عملکرد بسیج در حوزه ورزش هر انسان منصفی را به تحسین وا می دارد ما امیدواریم با توسعه و همگانی کردن ورزش در جامعه سلامتی و نشاط را در میان مردم نهادینه نماییم و امیدواریم دولت آینده با پشتیبانی قاطع از ورزش بسیج نسبت به توسعه امر ورزش احتمام جدی داشته باشد.

در پایان این دیدار بنا شد به زودی تفاهم نامه ای به امضاء طرفین برسد.

مشرق



تاريخ : 27 / 3 / 1392برچسب:, | 17:34 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

فرمانده قرارگاه شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش مشرق، امیر حشمت الله ملکیان در راس هیئتی بلند پایه با فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی دیدار و گفت و گو کرد.

ملکیان در این دیدار ابراز داشت: پاسداران فرزندان به حق امام حسین(ع) و ادامه دهنده راه این امام بزرگوار در تاریخ انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: نقش آفرینی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال های متمادی نشانگر اوج عزت و اقتدار این نیرو بوده و تجلی کننده ارزش های پاسداری در بطن جامعه است.

فرمانده قرارگاه شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان تصریح کرد: جانفشانی های پاسداران در دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران نشان داده که سپاه در هر شرایطی مدافع انقلاب و ارزش های نظام اسلامی خواهد بود.

در این دیدار، سردار عابدین خرم فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در سخنانی ضمن تقدیر از فرمانده قرارگاه شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروزه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران وحدت و همدلی خیره کننده ای دارند و همین امر می تواند زمینه ساز رشد و پیشرفت بیش از پیش باشد.

وی عنوان کرد: سازمان سپاه و ارتش دارای تفاوت هایی است اما این تفاوت ها نمی تواند مانع اهداف مشترک این دو سازمان باشد و در نهایت شاهد هستیم که هر دو سازمان به دنبال هدف مشترک یعنی اعتلای نام ایران در جهان هستند.

لازم به ذکر است، در این دیدار مسئولین عقیدتی سیاسی، حفاظت و بازرسی قرارگاه شمالغرب ارتش نیز حضور داشتند.

منبع : مشرق



ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

به مناسبت اعياد شعبانيه و ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز، گروه كوهنوردي وحدت قرارگاه فرماندهي نيروي زميني ارتش به ارتفاعات دارآباد تهران صعود كرد



ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

حجت الاسلام والمسلمين محمد قاسم وفا، رئيس اداره عقيدتي سياسي نيروي زميني ارتش از حضور پرشور و حداكثري كاركنان نيروي زميني ارتش در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري قدرداني كرد.



ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

رئيس اداره عقيدتي سياسي قرارگاه پدافند هوايي خاتم­الانبيا(ص):

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمين محمد علي انصاري در جمع كاركنان منطقه پدافند هوايي تهران گفت: بايد خلق اين حماسه بزرگ سياسي را تبريك گفت زيرا مردم حضوري باشكوه داشتند كه نشان از غيرت و عظمت ملت شريف ايران دارد.

رئيس اداره عقيدتي سياسي قرارگاه پدافند هوايي خاتم­الانبيا(ص)‌ اظهار داشت: مردم ما با وجود هجمه تبليغاتي مسموم، به دشمنان نشان دادند جايي­كه لازم است براي سرافرازي كشورشان حضور يابند با تمام توان در صحنه حاضر مي­شوند



ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

جانشين فرمانده ي كل ارتش:

امير سرتيپ سيد عبدالرحيم موسوي جانشين فرمانده ي كل ارتش از دانشگاه علوم وفنون هوايي شهيد ستاري بازديد كرد.

جانشين فرمانده ي كل ارتش در جمع فرماندهان، استادان و دانشجويان دانشگاه با اشاره به انديشه هاي نظامي دفاعي فرمانده ي كل قوا گفت: فرمايشات ايشان در خصوص نيروهاي مسلح معنويت محور است.



ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

جانشين فرمانده ي نيروي هوايي ارتش:

جانشين فرمانده ي نيروي هوايي ارتش در جمع دانش آموختگان  فرماندهي آموزشهاي هوايي شهيد خضرايي گفت: 24 خرداد روز پاسداري از ميراث امام راحل (ره) و عمل به فرامين مقام معظم رهبري در خلق حماسه سياسي بود.



ادامه مطلب
تاريخ : 26 / 3 / 1392برچسب:ارتش,زمینی,بسیج, | 21:1 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امیر پوردستان مطرح کرد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: این نیرو در سال 92 رزمایش‌هایی از جمله رزمایش رسته زرهی، رزمایش الگوی پیاده و رزمایش الگوی تانک را برگزار خواهد کرد.



ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امیر اسماعیلی به فارس خبر داد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با تشریح قابلیت‌های پهپاد «سریر»، از رونمایی جدیدترین هواپیمای بدون سرنشین این قرارگاه در آینده نزدیک خبر داد.



ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

سردار جزایری:

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حضور خیره کننده ملت ایران در انتخابات و خلق حماسه سیاسی کم نظیر، دشمن را مات و استحکام نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشید.



ادامه مطلب

 

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

سرلشكر فيروزآبادي با اشاره به حوادث سوريه:

رييس‌ستاد كل نيروهاي مسلح بااشاره به ناپايداري‌مواضع غربي ها در قبال سوريه، بروز عجيب ترين اختلاف مواضع بين آنان را حيرت آور خواند.



ادامه مطلب

 

در ادامه اینجا را کلید کنید



ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

  ارتش جمهوري اسلامي ايران با صدور بيانيه اي با تجليل از حضور حماسي مردم  و خلق حماسه سياسي،انتخاب حجت الاسلام و المسلمين دكتر حسن روحاني را به عنوان رئيس جمهور منتخب ملت تبريك گفت.

متن اين بيانيه درادامه مطالب ...

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : 26 / 3 / 1392برچسب:ارتش,سازمان عقیدتی سیاسی, | 20:12 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

در مراسمي با حضور حجت ­الاسلام­ والمسلمين آل­ هاشم رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش، 70 نفر از جانبازان شاغل و بازنشسته اين سازمان تقدير شدند.



ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

حكيم اقتصاد- بانك حكمت ايرانيان براي تكميل نيروي انساني خود در6 رشته استخدام مي كند.

 به گزارش روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران به  نقل از نشريه حكيم اقتصاد، متقاضيان استخدام داراي مدرك تحصيلي در رشته­هاي بانكداري، حسابداري، مديريت (بازرگاني - صنعتي و مالي )، اقتصاد (نظري – بازرگاني)، رايانه  و فناوري اطلاعات مي­توانند در اين آزمون ثبت نام كنند.

علاقه­مندان جهت اطلاع از شرايط استخدام در بانك حكمت ايرانيان مي­توانند به سايت www.hibank24.ir  مراجعه نمايند.

شايان ذكر است بانك حكمت ايرانيان با دارا بودن بيش از 182 هزار نفر سهامدار كه عمده آنها كاركنان غيور ارتش جمهوري اسلامي ايران هستند، از سال 1389 پا به عرصه وجود نهاده و يكي از بانكهايست كه بيشترين سهامدار را دارد.



تاريخ : 22 / 3 / 1392برچسب:ارتش,آل هاشم,هوایی, | 20:2 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

حجت الاسلام والمسلمين آل هاشم:

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش حجت الاسلام والمسلمين آل هاشم با بيان اينكه دشمنان اسلام و كشور از حضور گسترده مردم در انتخابات هراس دارند، گفت: راي هر ايراني مهر تأييدي بر حقانيت جمهوري اسلامي ايران بوده و وظيفه شرعي و قانوني هر ايراني شركت در انتخابات است



ادامه مطلب
تاريخ : 24 / 3 / 1392برچسب:, | 13:22 | نویسنده : بسیجیان ارتش

 

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:


  رئیس عقیدتی سیاسی ارتش: انتخابات نماد قدرت نرم جمهوری اسلامی است

  رئیس عقیدتی سیاسی ارتش: انتخابات نماد قدرت نرم جمهوری اسلامی است 


  حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم گفت: حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات، نماد قدرت نرم جمهوری اسلامی است. 

 

به گزارش خبرگزاری حوزه درتهران، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه درتهران با اشاره به مشارکت و حضورحماسی آحاد ارتشیان در انتخابات، اظهار داشت: دلاورمردان غیورارتش همان گونه که پاسداراستقلال، اقتدارو امنیت مرزهای کشور هستند، در عرصه خلق حماسه سیاسی نیز دوشادوش ملت بزرگ ایران و لبیک گوی ندای رهبرعظیم الشان انقلاب در انتخابات حضوری فراگیر، فعال، پرشور و گسترده دارند؛ چرا که انتخابات ازجمله فرصت هایی است که می تواند با حماسه حضور مردمی تاثیرات بزرگی را در روند پیشرفت های داخلی و موقعیت بین المللی جمهوری اسلامی ایران برجای بگذارد.

وی با تشریح وتبیین ابعاد ملی، منطقه ای و جهانی مشارکت حداکثری مردم درانتخابات، تصریح کرد: در بعد داخلی، این حضور گسترده علاوه بر تقویت انسجام وحدت ملی، پشتوانه ای محکم برای دولت آینده محسوب خواهد شد و روند توسعه و پیشرفت برنامه های کشور را تقویت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم درخصوص ابعاد بین المللی حضورحماسی مردم در انتخابات، یادآورشد: در سطح منطقه ای با توجه به موج بیداری اسلامی، انتخابات پرشور علاوه براین که نماد قدرت نرم جمهوری اسلامی محسوب می شود، در روند نظام سازی درکشورهای منطقه نیز تاثیرگذار خواهد بود و موجب الگوپذیری ملت های منطقه و حتی سایرکشورها از ملت ایران می شود.

وی، نتیجه و میزان مشارکت مردمی در انتخابات ریاست جمهوری را برای دوستان و دشمنان انقلاب مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: نگاه نظام اسلامی در ارتباط با رای مردم، تاثیرگذاری است نه تشریفاتی، لذا نتیجه، نحوه برگزاری و میزان مشارکت و حضورحماسی مردم هم برای دوستان مهم است و هم برای دشمنان.چرا که این حضور، پشتوانه مردمی نظام را معین می نماید و برای دشمنان نیزکه از مدت ها قبل درتلاش اند که با تبلیغات مسموم، مردم را مایوس و حضورآنان را کمرنگ جلوه دهند، بسیارمهم است؛ بنابراین حضور پرشور، حماسی، آگاهانه و هوشیارانه مردم دراین دوره از انتخابات، کشور را در مقابل تمامی تهدیدات بدخواهان و دشمنان اسلام و انقلاب بیمه می کند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، ادای تکلیف شرعی دربحث انتخابات را منوط به گذر از دو مرحله عنوان کرد و اظهارداشت: حضور گسترده و پرشور با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، مرحله نخست ادای تکلیف است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، مرحله دوم در ادای تکلیف را انتخاب اصلح برشمرد و گفت: فرد منتخب باید به آرمان های امام (ره) و اهداف بلند و والای مقام معظم رهبری پایبند باشد و برای رفع مشکلات مردم تلاش کند.

 

منبع : خبرگزاری حوزه

 



تاريخ : 25 / 3 / 1392برچسب:, | 16:41 | نویسنده : بسیجیان ارتش

 

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

نیروی زمینی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تکمیل پایور (کادر) درجه داری یگان‌های تابع خود از بین جوانان متعهد و علاقه مند به‌صورت پیمانی، داوطلب (پسر) می پذیرد.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، نیروی زمینی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تکمیل پایور (کادر) درجه داری یگان‌های تابع خود از بین جوانان متعهد و علاقه مند به‌صورت پیمانی، داوطلب (پسر) می پذیرد.  
 
متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران به آدرس www.aja.ir مراجعه فرمانید.

 



تاريخ : 23 / 3 / 1392برچسب:ارتش,نیروی هوایی,بسیج ارتش, | 1:45 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خيلي از جوانان ايراني آرزو دارند كه روزي بتوانند خلبان (جنگنده) شوند.

ارتــش جمهوري اسلامي ايران هر ســـاله به­منظور گزينش و جذب نيروهاي  خود اعم از زميني، هوايي، پدافند و دريايي اقدام به برگزاري آزمون مي­كند.  براي ورود به دانشگاه هوايي شهيد ستاري و خلبان شدن نيز بايد از طريق همين آزمون اقدام كرد.

براي ثبت نام در اين آزمون كه در ارديبهشت انجام مي­شود بايد از اواخر بهمن تا اواسط اسفند در محل­هايي كه از طرف هيئت گزينش ارتش مشخص مي­شود حضور يافت و اقدام به ثبت نام كرد.

بعد از شركت و قبولي در آزمون، طبق ليست اعلام شده بايد جهت پشت سر گذاشتن مراحل علمي گزينش در تاريخ مشخص شده به مركز گزينش ارتش در ميدان حر تهران مراجعه نمود.



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 3 / 1392برچسب:ارتش,ستادج ا ا,بسیج, | 1:36 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

آموزشگاه حرفه اي بهداشت و درمان نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران به منظور تامين نيروي انساني كمك پرستار ارتش (زميني- قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبياء(ص)- هوايي- دريايي) از ميان داوطلبان خواهر واجد شرايط زير  بر اساس اولويت امتيازها بصورت پيماني استخدام مي نمايد .

 



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 3 / 1392برچسب:ارتتش,دریایی,بسیج ارتش, | 1:33 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران براي تكميل پايور (كادر) درجه داري يگان‌هاي تابع خود از بين جوانان متعهد و علاقه مند به‌صورت پيماني، داوطلب (پسر) مي پذيرد

شرایط استخدام در ادامه مطالب



ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران جهت تكميل كادر درجه دار امدادگر رزم (حرفه بهداشت و درمان ) به صورت 5 سال پيماني از بين جوانان مؤمن و متعهد با شرايط و امتيازات زير داوطلب پسر استخدام مي نمايد.



ادامه مطلب
تاريخ : 22 / 3 / 1392برچسب:ارتش,دریایی,بسیج مردمی, | 14:42 | نویسنده : بسیجیان ارتش

 

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

رئيس اداره عقيدتي سياسي ستاد ارتش در مراسم تجليل از جانبازان:

 

 به مناسبت سالروز ولادت علمدار كربلا حضرت ابوالفضل­العباس(ع) و گراميداشت روز جانباز، مراسم تجليل از جانبازان ستاد ارتش با شركت فرماندهان، مسئولان و جانبازان اين ستاد در سالن همايش­هاي اداره فن­آوري اطلاعات ستاد ارتش برگزار شد

 

 



ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

رئيس اداره عقيدتي سياسي قرارگاه پدافند هوايي خاتم­الانبيا(ص):

حجت الاسلام والمسلمين محمد علي انصاري در بازديد از منطقه پدافند هوايي شرق و در ديدار با كاركنان اين منطقه پدافندي گفت: ملت ايران با حضور پرشور در انتخابات و با عمل به توصيه ­هاي رهبر معظم انقلاب و انتخاب فرد اصلح، بار ديگر حماسه ­ساز خواهند شد.



ادامه مطلب

 

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

فرمانده كل ارتش در مراسم الحاق ناو بايندر به ناوگان نيروي دريايي:

ناوشكن جمهوري اسلامي ايران شهيد بايندر با حضور امير سرلشكر عطاالله صالحي به ناوگان نيروي دريايي ارتش پيوست



ادامه مطلب
تاريخ : 21 / 3 / 1392برچسب:ارتش,دریایی,بسیج مردمی, | 15:55 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امير دريادار حبيب‌الله سياري

 

در حاشيه مراسم الحاق ناوشكن بايندر به نيروي دريايي ارتش در جمع خبرنگاران با بيان اينكه "ناوشكن بايندر به صورت ناوشكن بومي و عملياتي درآمده است"، اظهار كرد: در اين ناوشكن چندين هزار قطعه بومي شده، سطح بدنه آن كاملا تغيير كرده و سامانه‌هاي ناو كاملا به روز و بهينه شده است. همچنين توپ 76 ميلي‌متري و 40 ميلي‌متري و سامانه اژدرافكن و سامانه موشكي قادر و غدير به آن اضافه شده است



ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

به بهانه گرامیداشت سالروز عملیات آفندی فرمانده کل قوا، خمینی روح خدا

21 خردادماه 1360

عمليات فرمانده كل قوا خميني روخ خدا، نخستين عمليات رزمندگان اسلام پس از عزل بني صدر و كليدي‌ براي‌ باز شدن‌ طلسم‌ محاصره‌ آبادان‌ و آزمايشي‌ براي‌ عمليات‌ بزرگ‌ ثامن‌ الائمه (ع) بود و در اين عمليات به اندازه 3 الي 4 ماه مهمات جهت جنگيدن با مزدوران بعثي به دست آمد.



ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

به گزارش روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران متن بيانيه به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

نامگذاري سوم و چهارم شعبان المعظم، سالروز ميلاد مسعود سيدالشهدا (سلام الله عليه) و پرچمدار دشت كربلا، حضرت اباالفضل العباس (عليه السلام) به نام روز پاسدار و روز جانباز، نمادي از معنويت، عدالت، عزت و قدرت غيور مرداني است كه از نخستين ساعات پيروزي انقلاب، صادقانه وارد سلك پاسداري شدند و همدوش با ارتشيان و ساير نيروهاي مسلح و مردم در راه آرمان­هاي الهي و انقلابي پير و مرادشان سر و جان گذاشتند و مقتدرانه از دوران ارزشمند دفاع مقدس عبور كردند

جان بركفاني كه امروز نيز فكر، عقيده و ايمانشان وحشت را همنشين دل مستكبران ساخته و حضور مداوم و فعالشان در عرصه­هاي گوناگون سخت و نرم، كشور را از گزند نامحرمان و فتنه انگيزان مصون نگاه داشته است.

بي­شك وحدت و همدلي ميان ارتش و سپاه در راه صيانت و حفظ دستاوردها و آرمان­هاي انقلاب كه اتاقك­هاي فكري نظام سلطه را نااميد ساخته، ستودني و تحسين برانگيز است.

جانبازان عزيز نيز با شجاعت و ايثار بي­مثالشان در دوران دفاع مقدس، همچون نگيني درخشان بر پهنه آسمان اين سرزمين مي‌درخشند و الگوي­هاي ماندگار جامعه­اند.

ارتش جمهوري اسلامي ايران با تبريك ايام خجسته ماه شعبان به­ويژه روزهاي پرشكوه ميلاد باسعادت سه نگين درخشان اهل بيت عصمت و طهارت (ع)، به بزرگ جانباز انقلاب، حضرت امام خامنه‌اي (مدظله العالي)، پاسداران غيور، جانبازان و ملت سرافراز ايران اسلامي؛ از خداوند متعال توفيق پيمودن راه شهداي والامقام انقلاب و جنگ تحميلي را در پرتو منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي مسئلت نموده و اعلام مي‌دارد در سال حماسه سياسي و در آستانه خلق حماسه عملي در انتخابات رياست جمهوري، همدوش با ساير نيروهاي مسلح و در كنار ملت غيور ميهن اسلامي­مان با حضور خود، قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را به دشمنان تفهيم خواهيم كرد



تاريخ : 20 / 3 / 1392برچسب:ارتش,نیروی هوایی, | 14:29 | نویسنده : بسیجیان ارتش

 ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

معاون هماهنگ كننده نيروي هوايي ارتش:

امير سرتيپ خلبان عزيز نصيرزاده، معاون هماهنگ كننده نيروي هوايي ارتش در جمع فرماندهان، مسئولان و كاركنان پايور و وظيفه اين نيرو گفت: شركت در انتخابات و انتخاب كانديداي اصلح، عامل مهم و بازدارنده تهديدهاست.



ادامه مطلب

 ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امير سرتيپ خلبان حسن شاه صفي،

  فرمانده نيروي هوايي ارتش از پايگاه شهيد ياسيني بوشهر بازديد كرد. فرمانده نيروي هوايي در ادامه ضمن بازديد از بخش­هاي مختلف پايگاه از جمله تعمير و نگهداري هواپيماهاي شكاري، در رابطه با دلاورمردي­هاي كاركنان پايگاه اعلام كرد: كاركنان پايگاه شكاري شهيد ياسيني بوشهر در حفظ و صيانت از حريم هوايي آسمان نيلگون خليج فارس، تلاش بي­وقفه­اي داشته و دارند.



ادامه مطلب
تاريخ : 19 / 3 / 1392برچسب:ارتش,زمینی,بسیج, | 17:0 | نویسنده : بسیجیان ارتش

 ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

رئيس اداره عقيدتي سياسي نيروي زميني ارتش:

حجت الاسلام و المسلمين محمد قاسم وفا، رئيس اداره عقيدتي سياسي نيروي زميني ارتش با توجه به نزديك بودن انتخابات رياست جمهوري، در مراسمي خطاب به كاركنان نيروي زميني ارتش گفت: در اين شرايط حساس همه ما بايد دقت كافي به برنامه ها و سخنان كانديداهاي رياست جمهوري داشته باشيم و براي هرچه باشكوهتر برگزار شدن انتخابات، حضور پرشكوهي داشته و كانديداي اصلح را انتخاب نماييم



ادامه مطلب

 ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امير پوردستان با اشاره به آمادگي نيروي زميني براي برگزاري سه رزمايش ديگر:

 

 

امير سرتيپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نيروي زميني ارتش ضمن اشاره به اينكه در سال 92 نيروي زميني رزمايش هاي متعددي را در تقويم كاري خود دارد؛ از نتيجه رزمايش بيت المقدس 25 كه در منطقه عمومي اصفهان برگزار شده بود ابراز رضايت نموده و تاكيد كرد كه نيروي زميني در اين رزمايش به تمامي اهداف موردنظر خود دست يافته است.



ادامه مطلب

 ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا(ص):

فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم‌الانبيا(ص) با اشاره بر ضرورت مشاركت گسترده مردم در انتخابات رياست جمهوري، بر لزوم شركت نكردن كاركنان اين قرارگاه در دسته‌بندي‌هاي سياسي تأكيد كرد.



ادامه مطلب

 ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش:

حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد علي آل هاشم، رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش گفت: فرد اصلح فردي است كه توانايي بالا بردن عزت ملي در سطح بين المللي را داشته باشد و بتواند ضمن عميق تر نمودن استقلال كشور و بالا بردن كيفيت زندگي مردم، اقتدار بيش از پيش نظام اسلامي را به نمايش بگذارد




ادامه مطلب

 

 ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

اميرسرتيپ پوردستان:

    

فرمانده نيروي زميني ارتش ضمن بازديداز پايگاه هوانيروز آبيك قزوين ، چند پروژه عمراني را نيز افتتاح نمود.



ادامه مطلب

  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا